Lagu sekolah Seni Johor Bahru dah siap

Selepas pegawai LPM pulang, aku pun meneruskan berkarya dan membuat gubahan, orchestration lagu Sekolah Seni JB dengan menggunakan perisian Cakewalk Sonar 7.0 dan juga keyboard korg PA 50. Memang senang pakai software kalau terer lah.
Kalau tak terer boleh belajar. Kat malaysia ni ramai pakar yang menggunakan perisian tersebut untuk sequencing lagu.
c
Kalau ada digital cam boleh lah korang tengok bagaimana proses aku buat membuatnya.
Hari ni terpaksalah pikul PC dan monitor dari rumah.

Bukannya apa, hari ni kena siapkan lagu tu. Tahun depan dah boleh nyanyi utk perhimpunan sekolah sebab nanti dah bertukar sekolah tak ada pulak orang nak menyiapkan lagu tu.

Lagi pun esok 3 hari semua jurulatih dan pelajar Sekolah Seni Johor Bahru akan mengadakan lawatan sambil belajar ke Selangor dan Wilayah persekutuan.
Bagi pelajar yang tinggal di Kuala Lumpur ke akan terus balik ke rumah masing-masing sempena cuti akhir tahun.

Semasa pembikinan lagu tu En Zain dan Johari pemandu Sekolah Seni Johor Bahru turut menemani aku sampai dekat pukul 7.00 malam.

Korang nak dengar ke lagu tu?
Nak tengok ada response ke tak?
Sila beri komen.

1 Response to "Lagu sekolah Seni Johor Bahru dah siap"

Ah Wen berkata...

Salam... Wah... Tahniah la abg SPARK.. Dah mengajar kat sekolah seni nampaknye... Aku Wandy.member JU dulu sama-sama semakan KBSR tahun 2003-2005