Header Ads

Konsert Apresiasi 2 di RTM Johor Bahru

Beberapa orang pelajar dan guru dari SSJB terlibat dalam persembahan Konsert Apresiasi 2 Negeri Johor. Mereka terdiri daripada pelajar-pelajar dari bidang Seni Muzik dan Teater yang akan menjayakan persembahan tersebut.

Konsert ini adalah merupakan konsert kedua yang dikelolakan oleh JPNJ selepas tahun 2006 iaitu konsert kali pertama dibuat. Konsert ini bertujuan untuk menunjukkan bakat-bakat dalam bidang seni persembahan oleh pelajar-pelajar dari sekolah-sekolah negeri Johor.

Pelajar Seni Teater akan melakonkan beberapa watak pada setiap permulaan segmen-segmen persembahan. Mereka berperanan sebagai pengganti kepada juruacara yang mana dialog-dialog yang disampaikan adalah berkaitan dengan informasi mengenai persembahan yang telah dipersembahkan dan persembahan yang akan disampaikan selepas lakonan tersebut.

Bagi pelajar muzik pula, dua orang pelajar tingkatan 1 iaitu Balqis dan Zariff bertugas sebagai pemuzik violin dan kompang.

4 orang penyanyi SSJB iaitu Diana, Liyana, Syazliana dan Farahin pula akan menyampaikan sebuah lagu dalam persembahan yang akan turut disaksikan oleh Dato KPPM dan Pengarah Pelajaran Johor.

Maklumat Konsert.

Tarikh : 2 Mei 2009
Hari : Sabtu
Masa : 10.00 pagi ( raptai 1)
8.30 malam ( Persembahan)

Semua yang membaca blog ini dijemput hadir jika ada kelapangan.

1 ulasan

en_me berkata...

macam menarik, tp takde gambor2 ke..


style="display:block"
data-ad-format="autorelaxed"
data-ad-client="ca-pub-2706160013264603"
data-ad-slot="4282993893">