Cafe Blue Ocean?






Entah lah nak panggil cafe ke?
tapi pihak kantin dah letak meja-meja makan. So disebabkan bumbung polycarbonate bewarna biru, aku panggil aje Cafe Blue Ocean. Bukan nama rasmi pun.

Apa-apapun kemudahan tersebut telah pun digunakan sepenuhnya oleh guru-guru dan pelajar semasa waktu rehat.

6 Responses to "Cafe Blue Ocean?"

harun berkata...

nak lagi cantik semua student pakai baju biru juga..ha3x

zunda berkata...

Sokong En. Harun! Tak kira warna apa. Nama pun sekolah SENI. Akan menampakkan lebih unik dan kreatif. Kena ada identiti sendiri.

Zul ASPer UPM 09/10 berkata...

buat pertandingan mancipta nama... sape dapat bagi nam paling best, mengagumkan... bagi hadiah... stuju tak???

SPARK berkata...

Tapi cafe tu ...bangunan SMK Mohd Khalid yang punya daaa... kita tumpang ajer

Fazrul Halim berkata...

i juz my f4 fren... tnggal ni je ke.. from beloved fazrul halim......

Fazrul Halim berkata...

i juz miss f4 fren... tnggal ni je ke.. from beloved fazrul halim......