Malaysia Hari Ini TV3

Pihak TV3 telah menjemput pelajar-pelajar dari SSJB untuk membuat persembahan selingan di dalam segmen program Malaysia Hari Ini (MHI) pada hari Jumaat 26 Februari 2010.



Program ini akan dijalankan pada jam 11.00 pagi. Semoga pelajar-pelajar yang terlibat di dalam rancangan tersebut akan dapat memberikan satu persembahan yang bermutu tinggi.

Kepada mereka yang ada kelapangan silalah menonton di TV3 pada waktu siaran tersebut.

Sekian untuk makluman.

5 Responses to "Malaysia Hari Ini TV3"

zunda berkata...

Nampaknya SSeJB ini telah mendapat perhatian drp pihak media elektronik. Syabas!

anieNST berkata...

Syabas utk keluarga seni JB.
Tp, harap dlm bidang akademik juga biarlah ada toleransi juga. Dimana ada guru yg tidak menggunakan keprofesionalannya mengendalikan masalah pelajar dgn bijak tanpa d siasat... Harap, benda ini tidak berulang lagi...

SPARK berkata...

Hanya pn anieNST, anaknya dan org yang terlibat aje tahu apa yg anieNST katakan.... aku tak tau apa-apa....

apa-apa pun terima kasih atas keprihatinan dan keprofesinalisan pn memberi komen dalam blog ini.

azz berkata...

spark...gambar makan beradab tu tak ada ka?...tingin nak tengok gak....sure kelam kan...sbb semua pakai hitam....satu lagi dengar cerita yg pergi program DJ dan rentak juara tu apa cerita...........

Sara berkata...

Ye la..Post cepat gamber makan beradap tu..parents dengar pun dah tak sabar nk tengok..