Header Ads

Perkembangan Pembinaan Sekolah Seni Johor Bahru 8 Januari 2012

Berikut adalah beberapa gambar sekitar kawasan tapak pembinaan Sekolah Seni Johor Bahru di Bandar Seri Alam bersebelahan dengan Universiti Kuala Lumpur cawangan Johor. Gambar ini dirakamkan pada hari Ahad semalam di mana keadaan ketika itu itu adalah basah kerana hujan.

Semasa lawatan dijalankan, kelihatan beberapa orang pekerja pembinaan sedang melakukan kerja-kerja membina bangunan.

Pembinaan sekolah seni yang lengkap dengan auditorium, studio-studio khas kesenian seperti, studio orkestra, bengkel seni visual, studio tari, studio kibod, studio latihan muzik individu,  bilik darjah, bilik guru, perpustakaan, blok pentadbiran dijangka siap pada Januari 2013.

Sama-samalah kita nantikan perkembangannya.













UniKL

2 ulasan

Sayang Eizyana berkata...

semasa taklimat tingkatan satu 2012, dimaklumkan pelajar2 akan mula berpindah ke lokasi baru pada tahun 2013..tetapi jika dilihat pada progress yg ditunjukkan, adakah mampu sekolah disiapkan pada penghujung tahun ini?
harap kontraktor yang bertanggungjawab dpt melunaskan kerja2 dengan segera. namun apa yg diharapkan dek kerana terlalu nk siap ikut jadual, aspek keselematan dan spesifikasi yang sepatutnya diabaikan. jangan nanti bangunan dh siap tapi setahun dua dan rosak sana sini..bangunan jd tk selamat diduduki..perkara begini dh banyak berlaku and harap pihak kementerian dpt memantau kerja2 dgn sebaiknya dan memastikan semua bangunan sekolah dan asrama adalah selamat utk diduduki oleh para pelajar dan guru-guru....

Arthi Ravindaran berkata...

It looks great but due to the comment gave by the on top was true. Hope this case doesn't happen.I know of course, all this thing would not happen cause after saw all those pictures,the look nice.Can't wait to join the school!!!


style="display:block"
data-ad-format="autorelaxed"
data-ad-client="ca-pub-2706160013264603"
data-ad-slot="4282993893">