Header Ads

Malam Gala Kesenian SSeJB 2012 | Sudirman Inspirasiku.. | 31 Oktober 2012


































5 ulasan

Unknown berkata...

Semua berbakat luar biasa, bergaya dan anggun. Pemuzik pun kelihatan pro. Tahniah pada semua warga kerja SSMJB diatas kejayaan acara tahunan Malam Gala Kesenian Sudirman Inspirasiku 2012.

Unknown berkata...

sangat berbangga dengan anak-anak ssejb.... MALAM GALA KESENIAN PERLU DITERUSKAN UNTUK N MEMPAMERKAN BAKAT LUAR BIASA ANAK-ANAK SSEJB.

Sayang Eizyana berkata...

Tahniah....

tak sia2 kami parent yg dtg menyaksikan persembahan yg cukup hebat & mantap..

tahniah kpd semua yg terlibat..

tahniah juga kepada semua pemenang anugerah...esp buat anakandaku tersayang, Eizham Shaiful Adzhar kerana menang Anugerah Seri Gemalai Tingkatan 1..

Semoga anak2 di SSEMJB akan terus cemerlang..

AzOne berkata...

Tahniah untuk semua pelajar SSMJB diatas persembahan yang begitu mantap.Tak sia-sia saya sebagai ibubapa datang dari KL untuk menyaksikan persembahan ini. Tahniah utk anakanda Nurin Alisa Tingkatan 2 Inang atas lakonan yang bersahaja....diharap pada tahun depan MGK dapat diadakan di Auditoriom SSMJB sendiri.

Unknown berkata...

sekolah seni patut memperbaiki dari segi bahan audio dan kemas kini setiap notetion yang di tulis supaya lebih menarik.. selain itu, mgk perlukan banyak sokongan dari agensi dan badan-badan swasta untuk menyemarakkan lagi.... cara pembelajaran yang lebih sistematik... supaya anak yang kita didik tidak mudah bosan dengan didikkan yang diberi... saya akan tunggu mgk akan datang dan saya ingin kan yang terbaik....


style="display:block"
data-ad-format="autorelaxed"
data-ad-client="ca-pub-2706160013264603"
data-ad-slot="4282993893">