Header Ads

Selamat Datang Pengurusan Baru

Hari ini aku ke sekolah untuk mengemas bilik muzik. Dapatlah aku berjumpa dengan pengetua yang baru iaitu Tuan Haji Ishak bin Haji Mahbob dari Unit Jaminan Kualiti PSPN Johor.

Cik Hajah Rohana yang dahulunya adalah merupakan Guru Penolong Kanan 1 SMK Mohd Khalid Johor Bahru telah dilantik sebagai Penolong Kanan Kesenian si Sekolah Seni Johor Bahru.

Susunan pejabat telah berubah wajah nampaknya. Ketua Kerani dan kerani Kewangan telah mula bertugas di Pejabat Seni yang dahulunya menjadi bilik guru jurulatih Kesenian.

Pengetua, Hajah Rohana, Cik Mah Nyuk Ying, Kerani semua cuba memujuk aku supaya stay di sekolah ini. Aku cuma katakan yang aku akan fikirkan nanti. Tapi tak boleh lama untuk buat keputusan ini.

Entahlah pening gak....

5 ulasan

izza_s_h berkata...

hm cm best je skool ni
cmne nk join?
cmne nk hubungi skool ni?
tq

spark berkata...

Nak join...
Kena interview le... ada audition macam AF
Kemasukan setakat ni utk pelajar Tingkatan Satu lepasan UPSR,

Contact JPJS di laman web pada pautan sesawang OK....

mohd abid ismail berkata...

syabas kepada sekolah seni, semoga apa yang kami sekeluarga korbankan untuk anak saya diana di sekolah ni akan membuahkan kejayaan kepada beliau dan sekolah seni sendiri. kesian saya anak dua aje, berserah kepada allah semoga sekolah seni akan mendapat kejayaan yang memberangsangkan. terima kasih.

rina berkata...

Uncle abid.,,suare diana mmg mantap giler,he3..kkk diana pown same k.nadia,urm,rina ucapkn semoga diana n family happy always n berjaya dalm hidup!! gudluck!!

miszyana berkata...

lagu bassanova yg d nyanyikn kn syazliana sngt bgus... suara dia merdu..


style="display:block"
data-ad-format="autorelaxed"
data-ad-client="ca-pub-2706160013264603"
data-ad-slot="4282993893">