Selamat datang Pelajar baru ambilan kedua



















Semalam dan hari ini SSJB menerima 10 orang pelajar baru bagi mengisi kekosongan tempat di sekolah ini kerana terdapat mereka yang menolak tawaran ke sekolah ini pada pengambilan pertama yang lalu.

Iyelah sebab baru sangat, suasana baru, kawan baru, tempat baru, ada yang dah homesick dan ada yang nak balik. Iyelah kat sini mana dapat tengok mak ayah tiap2 hari, adik beradik dan tak dapat lah nak tengok TV selalu macam di rumah.

Kesimpulannya.... ala serba baru... Harapnya mereka dapat bersabar dan cepat menyesuaikan diri anda sebab sekejap ajer perasaan gundah gulana tu... nanti akan timbul rasa seronok dan sayang kepada sekolah ini, percayalah



















Lihat gambar pelajar ambilan pertama, nampak happy dan ceria kan.....

1 Response to "Selamat datang Pelajar baru ambilan kedua"

my berkata...

huhu thanks coz trima second intake ..hhuuhu coz my chubby sist dapart name die mysarah huhuh..love u alwayz lil sist study smart to u all...jangan sedih2...