Header Ads

Selamat datang Guru Baru




Hari ini SSJB telah menerima beberapa orang guru baru. Kami telah menerima 12 orang guru yang akan memudahkan lagi pembelajaran untuk pelajar pada tahun hadapan 2010. Harap-harap cikgu-cikgu baru ni dapat membiasakan diri dengan karenah anak-anak seni di ssjb nanti.

8 ulasan

jebat64 berkata...

Cikgu baju biru tu macam tension jer.... semangat lah sikit.... bukan senang nak dapat mngajar kat SSeJB ni... tak caya... tanya SPARK.. kan spark kan..? kan..?

zunda berkata...

Selamat Datang ke SSJB buat guru-guru baru. Tak apa, nanti hilanglah tension bila dah lihat gelagat dan bakat serta pencapaian anak-anak seni ini. Pasti anda semua seronok mengajar di situ.

SPARK berkata...

baju biru mana? Semalam pun aku pakai baju biru.....

zunda berkata...

Tapi Spark tak tension kan? Spark happy aje kat SSeJB.

zulkarnain berkata...

SELAMAT DATANG KEPADA WARGA SSEJB YANG BARU... BERSAMA-SAMA BERJUANG MEMARTABATKAN BUDAYA BANGSA NEGARA SERTA MENDIDIK PEWARIS-PEWARIS BUDAYA BANGSA MALAYSIA...

SPARK berkata...

Ya selamat datang... dan bekerja di SSJB. Semua bujang-bujang.....

Ada chance la....

zunda berkata...

Bujang? Baguslah tu.... dapat tumpukan sepenuh masa kepada anak-anak murid. Tak da chance lah Spark!

jebat64 berkata...

sPaRK... ciKGi yaNG kAt DAlam GamBo Tu La... GamBO Ko ManE AdeR... Ko PakAi BAju bIRu keR... OrEN keR... TAk SiaPa Yg tAhu... cIkGU2 yG daH KahWin tU, bAgi lA SeMAngat SikIT PadA CiKGi yANg BuJAng Tu... BiAr BAnyak BerSAboR...